Torsdag 10 Mars

Hejsan! Idag har man varit till valbo, och jag kom faktiskt hem med lite nya grejer. Och jävlar vad jag längtar till sommaren nu, så man kan använda solbrillor och shorts!! När jag kom hem med mina nya kläder idag och provat dom var jag så glaad! Gud vad mycket lite kläder kan göra :) Sen har mamma beställt tid åt mig hos frisören så jag ska kunna färga håret, happy happy happy :D

Tänke visa er vad jag (pappa) har köpt idag:


Har velat haft knästrumpor hela vintern, NU har jag äntligen köpt
mig ett par! 79 :-. Strumpbyxor 59 (?) :- Baslinne 99 :-. Allt från Gina Tricot!
Klänningen är gammal och den är från Bik Bok!


Linne från
Bikbok, 149 :-.
Shortsen är ett par gamla avklippta Leejeans. (SOMMARR) ♥


Jeansjacka från
Cubus 299 :-.
(Linne och jeans från ginatricot)


Bh och trosa från Bikbok 99:- (sköönaste träningstrosorna!)


Sådär jag, värsta modebloggen man har ;)
Snart är det min födelsedag så tänkte börja lägga ut lite saker som jag vill ha eftersom jag vet att vissa kollar i min blogg, mamma;) Men det får jag göra sen eller en annan dag! För nu ska jag upp till hofors och gymma med Linn!

xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback