Torsdag 31 Mars

Imån är det 1 April så man lär passa sig ordenligt, jag är så lättlurad! Så jag ska vara på min vakt, garanterar att mamma kommer lura mig med något som jag kommer gå på -.-

Men imån ska jag till Falun med Rebecka och Emil och kolla på innebandy, oh iäm so happy ! Innebandy-freak som jag blivit, är skit insatt i falun och elitserien för tillfället, heja falun!
Önskar jag kunde vara så duktig och få spela elitserien!! Önskar att jag ens fick chansen till att bli duktig ..



Fick precis reda på att de skulle bli par innebandy, rebecka&emil, moa&jimmy, och jag..och andre , yäey ;D haha! Man kommer nog känna sig liite utanför, men det skiter jag i eftersom jag är där föratt kolla på innebandy och kolla lite extra på en person ;) haha ♥

Ähe nu ska jag hoppa i säng så jag blir frisk och kry och pigg tills imån, Blir något avsnitt av underbara desperate housewives också. god natt !

xoxo/e.j ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback