Hickstead

Alltså jag blir så sjuukt irriterad på folk som skämtar och så om hästen Hickstead's död ... Speciellt nu när jag vet lite fakta. Man har ju olika intressen, och även om det bara var ett djur så är det ändå inte så bara ! Har sätt videon från när hästen får hjärtattacken, och jag fick verkligen en klump i magen .. Tycker att alla bara kan va tyst med komentarer som , mer hamburgekött osv.. Man är olika, har olika intressen och gillar olika saker helt enkelt!
Jag gillar inte ens hästar, är livrädd för dom, och har alltid hatat hästar , för att dom är så stora ;) Fast under senare tid har jag velat bli häst tjej, men kan inte för att jag är allergisk :( Men iaf, nu kom jag av mig av ämnet lite granna.. Avslutar med ett ord kort och gott, Respekt!
Värsta predikan :D



btw. skottlossning i Hofors tydligen ;o men man är van ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback