arg

Har alltid älskat nelly.se ! Har inte svikit mig en gång.. Tills nu, och jag är så arg ! Jag vill bara slänga lappar och datorn åt helvete för att jag inte orkar mer ... Jag fattar inte vad dom menar och dom fattar inte vad jag menar, och jag orkar bara inte ...

För det första så har jag inte fått min röda klänning som jag beställde den 2 september, jag har betalt för den och nu säger dom att det har blivit något fel i deras system, men efter hur lång tid som hälst så ska jag iaf få pengarna tillbaka.. Men dom har inte kommit än ...

Och nu när det känns som att det här vart uträtt (förutom att inte pengarna kommit än, men dom kommer väll snart hoppas ja) ja då så får jag en räkning på en klänning som redan är betald och klar!!! Och dom fattar ju ingenting när man skriver till kundtjänsten, och jag blir arg och ska fan inte betala någonting!!

Fan mitt humör pallar inte det här . Det verkligen kokar i mig och jag vet inte vart jag ska ta vägen.


Kommentarer
Emelie säger:

Har du betalat via nätet så har du ju alltid kontoutdrag genoom banken som syrker din betalning. Inget att oroa sig för :)

2011-10-11 | 17:16:47
mum säger:

synd bara att det är vi som ska råka ut för ditt dåliga humör, det finns faktiskt folk som försöker hjälpa dig men det ser och hör du inte;) och det kommer att lösa sig men det hjälper inte att vara så där arg som du var. Det lkallas vuxen problem

2011-10-12 | 10:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback