Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Att minnas sin favoritfödelse dag är ju omöjligt, haha ! Men när jag fyllde 16 år vet jag att jag var väldigt ivrig och förväntansfull. Hade råkat sätt ett paket någon dag före som var jätte stort, så tankarna på vad det kunde vara börja gå runt i huvudet. Och natten till jag fyllde 16 kunde jag inte sova, jag hoppas verkligen att det skulle vara en ny dator i det stora paketet, var så ivrig att jag inte kunde sova! Minns också att jag låg och smsade med världens bästa.. På morgonen när mamma och pappa kom in så fick jag det stora paketet, minns att det var ett lila presentpapper (oviktigt). I paketet fanns en DATOR! Gud jag var så lycklig då! Och min födelsedagstårta som jag gjorde den dagen var hur god som hälst, en toppen födelsedag alltså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback