sömnlösa nätter ..

Såå otroligt kul när man inte kan sova .... Nej fyfan vad jag hatar det! Nu har jag hunnit blivit hungrig också -.-  Åhhhh!!
Aja, ska inte gå upp och äta iaf ;) haha...

Gud så mycket de är som snurrar i mitt huvud, allt i från skola till halloween, från vänner till kärlek .. Ja Alllt ! Inte konstigt att man inte kan sova, men det är inte så lätt att bara stänga av hjärnan heller... Därför jag provar med att skriva av mig lite nu, blir förhoppningsvis lite tröttare genom att stirra på skärmen också..

Jag har en låt som har fastnat i mitt huvud också , en låt som betyder väldigt mycket, en låt som får mig att tänka tillbaka, tillbaka på något bra, något som aldrig kommer igen ..





om ca. 3 timmar ringer klockan för skoldax.. suck . ska försöka blunda lite igen dåå , god natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback