It's ok not to be ok

Det känns. Tusen knivar i bröstet och en mager kropp. Han kom tillbaka och han gick igen. Han kom tillbaka och han gick igen. För gott. Att se hur han tar i hennes hår och håller henne runt midjan.. Att se hur han älskar en annan person som han svor på att han aldrig skulle. Att jag var den enda. Att jag var den. Hon. Flickan som beskrev ordet kärlek för en annan person.

Hade jag förstått det jag förstår nu, hade jag aldrig låtit honom trampa om och om igen på min trasiga själ. Det gjorde ont att se honom lycklig med henne. Så ont att jag önskade både honom och henne död för en sekund. Men hur lätt är det att sudda ut sina känslor, och inte bry sig ett skit. Det är inte lätt. För oavsätt, så bryr man sig. Man bryr sig så mycket att man hade kunnat springa tusen varv runt jorden bara för att få känna personens närhet igen. Och där ligger han istället med henne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback