Julstädning

Hoho, tänkte bara uppdatera bloggen lite mitt i mitt städande! Den årliga julstädningen skulle man kunna säga, för faktikst är det typ bara innan julen jag städar mitt rum riktigt ordentligt, hur äckligt det än låter så är det fakikst sant :o Jag har alltid fint på mitt rum till ytan, för jag kan inte slappna av om jag sitter i ett stökigt rum och jag älskar helt enkelt att ha ordning och reda. Men dammigt är det nästan jämt, damsugaren åker fram då och då, men riktiga storsädningar med skurning osv det händer typ bara en gång om året. OKEJ några gånger mer kanske, men det är inte ofta.. Sånt är jag för lat för!
Men nu är jag i full gång med min städning, nu ska de bli skinade rent och lukta jätte gott ♥
 
Två av mina gamla rum! Saknar båda två faktiskt.. Saknar mitt fina hjärta!!
Aja nu ska jag städa klart mitt rum som jag har nu :) xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback