puh..

Nu är jag klaaaar!! Och det blev riktigt rent och fint ;) Tog bara 5 och en halv timme.. Haha jämt när jag städar hittar jag på massa annat, helt plötsligt fick jag lust att träna och då försökte jag lite med det, sen börjar man dansa ett tag också, sedan upptäckte jag att mina ljus på mitt ljusfat brunnit ut helt, då gjorde jag en liten ny julkreaktion (?) där! Så att det tog lång tid är nog inte så konstigt..
Nu önskar jag mig nya ljus till ljusfatet iaf, för efter jul kommer det bli tomt på fatet...
Upptäckte också att jag önskar mig nya sängkläder, juliga! Kanske inte med tomtar på, men nå typ röda och vita!
 
Här är lite efter bilder! På bilden längst upp till vänster är mitt juliga ljusfat :) Fin gran har jag också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback