Torsdag 27 December

Såja, då var den här julen över... Vill ha mer jul! Men jag är i alla fall sjukt nöjd över julen iår, har fått massa fina julklappar också. Kan inte fatta att jag ska på summerburst med syster i göteborg!! Det kommer bli så jäkla grymt!!!
 
Idag har jag och Thomas varit i valbo och kikat på vad som fanns på mellandagsrean, fanns inte så mycket enligt mig. Men kom hem med en ny shorta, bh, lite smik, SIMS3 och en bh iaf! Thomas köpte lite han också, skitsnygga byxor, t-shirt och en datastol. Efter vi varit i valbo åkte vi till Thomas syster på kalas för hon fyller år idag.
 
Just nu sitter jag och instrallerar massa sims 3 på datorn, köpte 4 spel idag, sen har jag lånat några av emma också. ÄNTLIGEN säger jag bara!! Har ju bara spelat med nedladdat skit tidigare, men nu har jag äntligen egna skivor :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback