Lördag 16 Juni

Hejsan! Har försöka uppdatera bloggen flera dagar, flera gånger om dagarna dessutom! Men min dator är helt cp, när jag har gjort typ hälften av inläggen stängs datorn av, vet inte varför de blir så jämt.. Men nu sitter jag vid bärbara datorn så nu ska det funka iaf.

Tänkte tacka alla för uppvaktningen på min studentdag! Tack för alla fina presenter ♥ (har bilder på alla presenter på min dator.. ska prova ladda upp sen, får se hur de går)
Jag hade en riktigt bra studentdag och kväll, så tack till alla som gjorde den dagen och kvällen grym!!

Ikväll blir det hemmakväll all alone, eller one tree hill och jag :) Mamma och pappa är och fiskar och sover i husvagnen.
&Thomas är i göteborg över helgen han, saknar min fina .. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback