Tisdag 5 Juni

Morsning korsning! Jag kan inte sova ... Somnade kanske vid halv 3, vaknade 3, somnade igen och vaknade halv 5, sen gick det inte att somna om.. Så nu ligger jag uppe i tvrummet och kikar lite på tv.

Balen är idag, kanske därför jag inte kan sova? Fast just nu känner jag mig inte nervös, har inte gjort de i natt heller, men ändå kan jag inte sova.. Jag kanske är nervös egentligen, haha jag vet inte. Typsikt Evelina att inte veta sin känslor, haha..

Gud kan egentligen inte fatta att balen är idag.. De vänner som står mig nära vet att jag planerat och längtat till min bal ända sen jag var jätte liten, och helt plötsligt är den dagen här! Lite sjukt.
Det är tråkigt på vädret, men jag hoppas att det blir bättre och att det blir uppehåll.




Undra hur jag ska se ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback