matresa

hej hopp i löven, fem fingrar i röven!
just nu ligger vi här helt utslagna i sängen i järv-sjö, jag och mina fina klasskompisar evve & ella :) trodde att vi skulle på en "lära-skriva-cv-utbildnig" men jag skulle nog kalla det för matresa. macka direkt när vi kom hit, lunch, fika, middag och kvällsmacka. har en känsla av att dom vill göra oss feta så vi kan rulla hela vägen hem till hofors? vi alla ser ut som att vi är gravida i sjunde månaden, men det skiter man väl i för man vet ju att man inte är fulast här med tanke på hur dom andra ser ut ;)

dagen har varit bra med lite utbildningar på dagen, bastu och lite kortspel kvällskvisten! men det är skönt att det bara var över en natt, antar att det blir värre när vi ska till lofsdalen. kommer dö där uppe, speciellt evelina som redan har hemlängtan haha.
tror jag måste slå igen datorn nu och prata med evelina för nu pratar hon med tandborsten och då har det fan gått för långt!

adjökenfröken/ michellee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback