motgångar

 
Alltså jag är en människa som inte kan ta några motgångar alls, minsta lilla motgång så känner jag bara att jag vill lägga mig under mitt täcke och bara ligga där, ligga i mörkret och aldrig kliva upp.. Ge upp...  Antingen är det jag som är väldigt svag eller så har jag varit stark i många motgångar så att jag inte orkar mera.
Från att vara så glad, åkt bort och upplevt något som varit bland det bästa jag varit med om, till att komma hem och få ett rent helvete.. Men jag antar att jag skapat mitt eget helvete? Väljer jag att må dåligt? Det kanske jag gör.. Men varför gör jag det? Ingen vill väll må dåligt medvetet.. Fast av någon konstig anledning så måste jag vilja det, för det är alltid mitt fel.
  
Jag vill tillbaka till det här, må så bra som jag gjorde här! Vara där och aldrig komma tillbaka dit jag är idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback