Torsdag 29 November

Tjoo! Åter igen har jag dragit på mig en tränisverk från helvetet! Denna gång sitter träningsverken i vaderna. Körde ett ganska hård benpass i tisdags och igår gick/sprang jag på löpandet i en timme med lutning, och idag kan jag inte gå.. Kan inte stäcka ut benen rakt, så ser ganska dum ut när jag går.. Idag kör jag en vilodag då jag har tränat måndag,tisdag och onsdag, men imån är jag tillbaka på gymmet och antingen tränar bort träningsverken eller drar på mig en ny. Sen jag började träna på gymmet regelbundet så har jag alltid haft träningsverk någonstans efter, men det är väll bra antar jag, då tar det ju iaf :)
Och nu när jag skrivit "träningsverk" så många gånger blir jag osäker på hur det stavas.. "Träningsverk" eller "träningsvärk" !? Nu när jag skrev det såg det bättre ut med Ä, men jag orkar inte ändra. Dom som känner mig vet att jag har svårt att veta om det ska vara Ä eller E ibland, det kanske ni som läser min blogg också märkt. Hehe..
 
 

Kommentarer
Justin Bieber säger:

Ä eller e är skitsamma, men "tränisverk" är inte okej att skriva :P

Svar: Haha men det var inte meningen faktikst :P
evelinajönsson

2012-12-05 | 00:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback