Fredag 28 September

 
Hola! Idag (fredag) har det varit en jobbig dag för Evelina. Mådde piss inatt med feber/magont/förskylning... Men med 2 alvedon och ett toabesök drog jag till jobbet ;) För mycket information kanske? Skit samma, de var ju så!
 
Jobbdagen gick tungt men så länge man var sysselsatt så gick det bra och man tänkte inte på att man mådde dåligt. Skulle egentligen tränat innebandy idag och efter det utgång men så blev de icke pga hur jag kände mig. Fick bli tacomys med mamma,pappa,mormor,morbror,erica och nelly. Jag klagar inte, det var skönt att vara hemma också även fast vart bra sugen på att gå ut.. Jag kommer ju ha pengar kvar på kortet imån iaf, fördel med att inte gå ut! 
 
 
Nu ska jag sova, godnatt xoxo/e.j ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback