Måndag 3 September

Hejsan! Idag har jag gjort något jag aldrig trodde jag skulle våga. Jag har börjat på poledance med Jessica och Antonia!! Har alltid varit lite intresserad eftersom jag läst osv att det ska vara skit bra träning, men jag har tvekat på den ''sexiga'' delen. Men nu så bestämde vi oss i lördags, bokade de sista platserna i söndags och idag började det. Så på måndagar 8 veckor framåt kommer jag gnida stång, ha ha..
 
2 timmars pass med 1 timmen fys + stretch (stavning?) och andra timmen teknik med stången. Det var så jäkla roligt men dra åt helvete så jobbigt de var också, kommer ha sån jävla träningsvärk imån och några dagar framåt. Men det gillas, äntligen har jag något att göra som är roligt + grym träning. Måste jobba på den sexiga delen eftersom jag är den mest osexigaste människan på jorden, menmen, jag skulle kunna nöja mig med att jag får träning från fysen ;)
 
http://poleandfitnesstudio.se/
 
På förmiddagen idag gick jag en promenad eftersom solen sken och föratt jag var så nervös, slutade på nästan 5km, bra där! Man kanske ska bli nervös oftare... Nu ska jag hoppa i sängen och slå på något avsnitt av oc. Godnatt, xoxo/e.j ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback