Måndag 22 April

Hej! Idag fyller min mamma år så det har varit kalas här på Ängslyckan.. Grattis världens bästa mamma ♥♥♥
Började dagen med en springtur, som gick till en början helt ok. Tills jag fick en jävla motvind så jag kunde inte springa på ett tag, när jag bytte riktning så gick det att springa igen. Vet inte hur långt de blev, 3-4 km kanske, varav 0,5-1 km vart gång..
Sedan bakade jag tårta till mammsen, som jag själv inte fick äta av, tog inget fika alls vill jag påpeka.. Bra gjort av mig där! balklänningbalklänningbalklänning...  
Nu har alla gäster åkt hem och jag ska väll börja göra kväller snart, slå på en film eller något.
GOSSIP GIRL SÄSONG 5 !? VART HITTAR JAG DIIIIG !?!??!?
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Gossip girl finns på swefilmer :)

Svar: Tack :) där kikar jag nu!
evelinajönsson

2013-04-22 | 22:32:12
mum säger:

God och fin tårta, tackarrrr!!!

2013-04-23 | 19:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback