Måndag 29 April

Iförrgår fyllde jag alltså 20 år!! Så sjukt, åldersnoja redan .. Hade en underbar dag och kväll med nära och kära.
Jag började dagen med att handla för första gången på systemet, kändes jäkligt bra kan jag meddela! Sedan for jag till aero step och drog av ett riktigt jobbigt spinningpass med Erica och Emelie. Sen fick jag åka direkt hem för att duscha och göra mig i ordning för kalas. Först för släkten och sen för vännerna.
 
Kvällen hos vännerna började så sjukt, trodde vi skulle till emma men när jag kom dit fick jag ta på mig ögonbindel och hoppa in i bilen. När jag fick ta av mig ögonbindeln stod jag mitt på bruket iklädd i onepiece, hatt, morgonrock typ.. Fick en inköpslista och en påseenkronor att handla för. Som tur var så var det inte mycket folk på affären! När vi var klar åkte vi till Rebecka för det var där vi skulle vara, där hade hon gjort det partyfint! Hade sån jäkla bra dag och kväll, faktiskt bland dom bästa i mitt 20åriga liv, och det tacka min underbara famlij, mina fina vänner och min älskade Thomas för!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback