Prom

 
Jag är överlycklig! Jag ska få gå på bal i år igen!!! Bea behövde en att gå med och jag vela ju jätte gärna gå så hon fråga mig, och självklart så svarade jag ja! Uppstod ett problem igår bara, provade min balklänning och jag fick bara igen den till hälften, tog helt stopp när jag skulle dra ihop den över ryggen.. Suck.. Blir att ha samma klänning iår eftersom jag inte har så mycket pengar och jag tycker fortfarande att den är jätte fin!
Jag intalar mig själv att klänningen är för liten föratt jag gymmat ;) haha nej men nu får jag helt enkelt hårdbanta i en och en halv månad..Mycket promenader + löpning och inte så mycket pumpa på överkroppen. Då ska det nog gå!
 
Längtar så mycket nu till att jag ska få gå på bal igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback