Torsdag 18 April

Hallå! Just nu sitter jag redo med träningskläder på och väntar på att min far ska komma hem med bilen så jag kan åka upp till Hofors och träna lite. Känner mig redan helt slut dock, men jag bara måste träna idag! Åt massa fika hos syster Erica som fyllde 26 år igår ♥ grattis i efterskott fina du! och sen när jag kom hem åt vi pizza hemma, de går inte å hålla på ;) tröck även en kanelbulle idag .. haha suck ..
 
 
Idag har jag jobbat på Solberga, likaså tisdags och onsdags, och imån blire också jobb! Skönt att tjäna lite pengar! Drygt att vara helt slut när man kommer hem bara ... Men imån är det fredag, och det känns extra bra med fredag när man har jobbat :) 
 
Så nu vet du hur läget ligger till Rebecka ;) xoxo/e.j ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback