Fredag 16 Augusti

Hallåj! Grönan igår var toppen, om man bortser från att det var asmycket folk och värken man hade i benen efteråt ;) Vi parkerade en bit utanför stockolms innestad eller vad man ska kalla det, närmare bestämt 6.5 km från grönan, och Thomas och jag tyckte det var en bra ide att gå, både fram och tillbaka.. Haha fyfan vad jobbigt det var!! Speciellt på hemvägen mot bilen när man hade gått och stått hela dagen. Men överlag så vart det en lyckad dag, det är kul att göra något annat lite speciellt och för oss som älskar karuseller så kunde det ju inte bli fel! 
 
Nu håller jag på att packa, för imorgon bitti åker Thomas och jag till Turkiet!! Det ska bli så skööönt och jag längtar så mycket! Lite fast i mitt packande bara, man har ju alltid med sig för mycket.. Men kan inte bestämma mig vad jag vill ha med och vad jag ska plocka bort.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback