Lördag 28 December


Hejsan! Har rotat igenom garderoben för att hitta något att ha på sig till på nyår. Hittade denna klänning som är på bilden, närmare 3 år gammal men jag tycker fortfarande den är såå fin! Det ända negativa är att den är så himla kort! Den slutar verkligen precis där rumpan slutar.. Om jag hade tyg och kunde sy så hade jag lätt gjort en långklänning av den, gud så fin den hade blivit då!
 
Annars då? Julen är nästan färdigfirad, Emelie och Daniel kommer hem ifrån göteborg på måndag så ett till julfirande blir det.. Julen iår vart väldigt lugnt då Thomas åkte på magsjuka på juldagen, och orolig för att ha blivit smittat så har jag hållt mig med honom borta från andra.. Men jag har klarat mig!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback