Onsdag 6 Februari

 
Hejsan! I helgen som varit har jag varit och hälsat på syster i Göteborg. Åkte ner med Erica och Simon i fredags, dom skulle hälsa på Simons famlij men jag bodde hos Emelie och Daniel och hade det jätte bra. Lördagen bestod av shopping och festligheter, och söndagen vart en slapp dag och på måndagen åkte vi hem igen.
Känner verkligen att jag bor på fel ställe, jag skulle passa mycket bättre i en storstad ;)
 
Idag står som vanligt träning på schemat! Blir nog en sväng ner på gymmet, sen ska jag till Jessica och träna lite pole, missade måndagens lektion så vill veta vad jag missat, sen är det en uppvisning som närmar sig så ska nog planera lite om den också.
 
Från lördagens middag i Göteborg på Cicero!
 
 
 

Kommentarer
Mum säger:

Mums Carbonara? uppvisning nu vill jag ha ett datum itid så jag kan komma in och glo lite;)

2013-02-06 | 18:34:56
emelie säger:

Du är alltid välkommen att flytta ner :)

2013-02-07 | 08:39:48
Bloggadress: http://xemeliex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback