Fredag 11 Januari

Hejsan! Just nu sitter jag framför tven och ska se till att äta frukost. Efter det ska jag gå ner och ta tag i min garderob som jag började städa igår och inte hann klar med, hehe .. Åkte faktikst och handlade med mamma och sen skulle jag och Thomas på bio, därför jag inte hann klart igår!
 
Kaaoos i min garderob just nu!
 
Som sagt, igår var jag och Thomas på bio, Jack Reacher! Den var faktikst väldigt bra, spännande och rolig. Var lite problem med projektorn när det var ungefär 15-20 minuter kvar, under den tiden stängdes filmen ner 3 gånger, men efter fick vi två nya biljetter var så det gjorde ingenting för mig ;) Så nästa film att se blir nog Die Hard! Emma vill se Sunes sommar, får se hur de blir med den saken, jag gillar inte när man gör nya filmer på gamla bra filmer med nya skådespelare.
 

När en ensam skytt tar livet av fem personer med sex skott pekar alla bevis på den person som polisen anhållit. I förhören har den misstänkte enbart en sak att säga: ”Hämta Jack Reacher!”. Det som följer är en jakt på sanningen långt utöver det vanliga, där Jack Reacher ställs mot en oväntad fiende som både är extremt våldsam och bär på en hemlighet.

 

Kommentarer
emma säger:

Sune i grekland* om vi ska vara exakt ;-)

2013-01-11 | 14:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback