Onsdag 9 Januari

Körde fast på listan från året som gått, den kommer förmodligen upp ikväll! Vill att det ska bli någorlunda bra och att jag inte glömmer något viktigt, därför får det ta lite tid. 
 
Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska sluta jobbet, då ska vi åka till falun och hälsa på Linda, Staffan, Otto och Linné, vi ska åka dit och lämna en säng som Otto ska ha nu när han växt ut sin andra säng. 
 
Jag sitter och funderar på kroppar, igen .. Jaa något som går i mina tänkar föör mycket, men det gör jag iaf och nu funderar jag på vad jag vill med min träning. Ett tag var jag inne på att utmana mig själv rejält och bli biff! Men grejen är att jag tycker det är särskillt snyggt när det blir för mycket. Tycker det är assnyggt med vältränade armar,axlar/rygg och magen och bena till en gräns. 
Något sånt här fundera jag på att utmana mig själv till att bli, men jag tycker inte det här är snyggt egentligen.
 
Hittade min drömkropp i morse när jag låg och kikade runt på instagram, den sitter på http://flowsthlm.com/alexandrabring/ , fast jag kan egentligen kan jag inte låsa mig fast med att just den kroppen vill jag ha, eftersom jag vet att jag aldrig kan få den, vi har ju olika former och byggda på olika sätt helt enkelt..
Men det är något sånt här jag strävar efter med min träning - slank och smal med former på rätt ställen och också tränad!
 
Så fruktansvärt snygg kropp!! alla bilder är från hennes blogg - http://flowsthlm.com/alexandrabring/ 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback