The Vampire Diaries

Har börjat kolla på The vampire diraies, och jag kan inte förstå varför jag inte lyssnat på Jessica tidigare och börjat kolla!? Det är ju hur bra och spännande som helst!! Till och med Thomas gillar det så jag får inte kolla på det själv nu... Lite trist, eftersom jag vill kolla nuuu!! 
För övrigt så har jag dött snygg döden samt avensjuk döden på samma gång.. Ett tag var det Shakira, sen Dianna Agron, var inne på Candice Swanepoel ett tag också.. MEN NU, om jag fick byta mitt utseende med någon så skulle det vara med Nina Dobrev från just vampire diraies!! Så jäkla fin!!
 
 
 
 

Kommentarer
Linnie säger:

Ian Somerhalder är ju sååå snygg ❤

Svar: MHMMM!
evelinajönsson

2013-07-30 | 20:13:11
Bloggadress: http://nattstad.se/linnie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback