25 Juni

För dåligt uppdaterat märker jag! Men men , så kan de bli ibland.. 
 
Igår följde jag med Erica valbo för hon skulle ha lite grejer. Fick faktiskt med mig två saker hem jag också! En sport Bh och ett par sportshorts(?) från gina tricot. Sportbhn har jag kollat på allt för länge men blivit så snål jämt och inte köpt den, men nu när den var på rean så passade jag på! Kände lite så med shortsen med, jag har inga shortsben och just den här modellen brukar sitta sämst av alla! Men nu när dom var på rean så fick dom följa med hem ändå, jag har ju alltid velat haft sånna.. 
 
 
Idag är jag ledig så nu ska jag ut i solen och hoppas att man får lite färg innan dagen är slut, är sjuklligt blek just nu!
 
xoxo/e.j ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback