Lördag 29 Juni

Hejhej! Klippet jag la ut i förrgår är alltså när min Thomas sjunger, han visste inte om att jag spelade in.. Tycker han är ganska duktig jag, dom där höga tonerna är ju omöjligt för en annan att sätta!
Jag och prinsen från när jag gick på bal ♥
 

Just nu är jag hemma själv för mamma och pappa har åkt i väg med husvagnen över helgen, Thomas han är och jobbar så han kan köpa mycket grejer till mig som jag vill ha ;) 
 
Ikväll kommer några av mina tjejer hit på vinkväll. Jag ska övertala dom att spela kort, lärt mig ett nytt kortspel på fritids som är jätte kul att spela när man är flera personer. Sen hoppas jag inte att Thomas ska jobba ikväll eller åtminstånde inte sent ikväll så jag får sova ensam i natt.. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback