Hos sin rätta ägare!

 

Min jacka/tröja har kommit till mig idag, skit snygg är det också! Vart bra i storleken också, det var det ända jag var orolig över. En negativ sak med jackan/tröjan var att huvan var väldigt liten, jag älskar ju stora huvor (haha heter det ens huva, luva!?whatever!). Men sålänge man inte har den uppe på huvet så ser det ändå helt ok ut!

 

Det värsta som kan hända nu är att en massa snorungar/lowlifeare kommer med en likadan, haha så tänker jag! Förhoppningsvis kör dom med den klassiska från gina tricot (som jag förövrigt också äger) hihi.

 

Nu ska jag hoppa i sängs och vänta på mannen i mitt liv som jobbar över idag, men han borde komma när som hälst! Godnatt!

xoxo/e.j ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback