Onsdag 6 Mars

Hejsan! Idag är det en sån här riktigt fruktansvärt tråkig dag.. Har inget att göra.. Borde gymma, men har träningsvärk från gårdagens pass som jag körde med syster! Det tar emot att bege sig till gymmet idag helt enkelt.. 
 
Fick nyss reda på att Petter är i Hofors också, han har hållt föreläsning för P/3 skolan, och andra skolor också kanske? Jag vill också gå på föreläsning med petter!! Varför kom inte någon cool som Petter och körde föreläsningar när jag gick i skolan för.... Har lust att sätta mig utanför folkets hus bara för att få träffa han.. 
Vet faktikst inte varför jag tycker om Petter så mycket som jag gör? Förutom att han är ett svenskt musikaliskt geni! Älskar hur han låtar kan pricka så rätt, sen verkar han ju vara så mjuk trotts hans hårda yta eller vad man ska säga. Jag gillar han iaf! 
 
Logiskt är en bland mina favoritlåtar med Petter, det är en låt jag känner igen mig själv i. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback