Söndag 24 Mars

 
Hejsan! Har precis blivit klar med min städning av rummet jag har gjort idag, bäddat rent i sängen har jag också gjort och jag är ny duschad,rakad och insmord. Så det kommer väll bli kung att lägga sig i sängen sen och slå på mitt älskade gossipgirl som jag lever på för tillfället..
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Tidigare idag har jag varit i edsken med mamma och pappa och solat samt grillat. Hur skönt som helst var det medans solen var framme, men så fort den gick i moln vart de kallt.. När det vart allt för kallt åkte vi till Erica och Simon och tog en kopp kaffe. Sen när vi kom hem så började jag städat och greja, alla sjukbaciller skulle bort! Nu vill jag bli frisk och träna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback