Torsdag 7 Mars

Hejsan! Idag har jag åkt skridskor på edsken med Thomas, sen har jag varit till mormor en sväng och hälsat på. Just nu sitter jag hemma i Torsåker och ska lägga mig i sängen och slå på en film. Thomas och jag har börjat kolla på Johan Falk filmerna för varken han eller jag har sätt dom (dom nyaste iaf). Ikväll blir det Den tredje vågen och GSI!
Har packat klart min resväska också, imån tar jag tåget UPP till Jennifer i Umeå!!! Ska bli så kul, som jag har längtat till det här :))
 
 
 
Hittade en ganska ny bild på Jennifer på min dator ;)

Kommentarer
Mum säger:

Härligt Evelina, du vet vädersträcken nu, hoppas du sitter på rätt tåg så du inte hamnar i Uppsala.

2013-03-08 | 10:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback