oh happy day

Idag (igår) provade jag min balklänning igen och denna gång gick dragkejdan ända upp utan problem!! Måste alltså hänt något med kroppen under den här diet tiden eftersom jag inte alls fick upp den sist..
Men nu lär jag bara hålla i det här också.. Men det känns lite bättre nu och lite mer peppande eftersom det har hänt något.
 
Snart är det äntigen dags för balen igen, bokat sminktid på Make up store, balklänningen är tvättat, bil är fixad.. Jaa nu får det gärna bli 5 juni på en gång!! & dagen efter balen drar Thomas och jag ner till Göteborg. Då blir det summerburst, uteserveringar, shopping och får äntligen träffa syster :) Lääängtar!!!
 

Kommentarer
Emelie säger:

Woop woop! Ska bli så kul :) Vi längtar efter er!

Svar: Jaaa!! Jag längtar så mycket :)
evelinajönsson

2013-05-14 | 15:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback