Virkat och pasteller

Jag tänker chocka med att uppdatera två gånger idag! Ligger i sängen och har allmänt tråkigt just nu så kan lika gärna slänga in ett litet inlägg..
 
Idag har jag varit till Falun med mamma och hälsar på moster och kusiner. Tillbringade eftermiddagen där i en lekpark med strålande sol, trevligt! Vart en snabbvisit på stan också då jag behövde ett par vanliga svarta ballerina skor, hittade ett par billiga på Din sko för 149:-, perfekt!
 
Väl hemma började mamma med förberedelserna för kvällsmaten, det vart sallad och dra mig baklänges va gott de var!! Så gott när man kan plocka och välja själv det man vill ha, slänger in bild på den goda maten, och en halvdålig bild på dagens outfit ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback