Paradise Hotel

 
Idag är jag lite extra glad att jag har viaplay då paradise hotel kommer finnas där, och kunde inte hålla mig ifrån att kolla på kvällens avsnitt redan nu!.. Men jag blir fan lite fundersam när jag kollar, dom första "småstads" tjejerna fick lämna och så kom det in ett gäng stockholmstjejer istället. Alltså jag tappar hoppet om killar, dom tyckte stockholmstjejerna var så mycket snyggare och så mycket trevligare, och dom tjejerna såg verkligen inte bra ut och om trevlig är lösaktig så visst. Har killar verkligen så dålig smak!? Ska man se ut trashig ut för att se bra ut i en killes ögon? Är det de dom gillar!? Nu har jag visserligen kille, och jag vet att han har dålig smak. Ser jag också trash ut !? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback