Lördagen i GBG




Lördagen i Göteborg spenderades i Mölnlycke hos Rebeckas morbror och hans fru. Dom hade ett jacuzzibad så det lära vi ju prova, och det vart en riktigt succé för en livsnjutare som mig ;)  Förut hade jag inte riktigt tålamodet för att ta det lugnt eller vad man ska säga, men nu älskar jag att bada, basta, sola, sånt som jag tex inte hade tålamod med förut. Så nu tycker jag att mamma och pappa ska köpa jacuzzi!! 

Igår åkte vi hem från Göteborg, och att få träffa Thomas efter för många dagar ifrån han var guldvärt! ❤️ Min fina prins !  Har gjort ont i flickvänshjärtat att vara ifrån han. Det har gjort ont i mosterhjärtat också, så idag blir det ett besök hos Nelly och noel!! 

Kommentarer
Mum säger:

Om jag köper ett SPA bad lär jag ju aldrig få dig ur huset eller en deal, när du flyttat så kanske vi kan fixa lite och då är du välkommen hem och bada och hälsa på deal??;)

Svar: DEAL!
evelinajönsson

2013-09-30 | 16:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback