Mitt 2013

Beskriv året med tre ord.

Alltså detta är ju så svååårt... Tror jag stryker denna punkt.. 

 

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Summerburst, Noel föddes, min 20-års dag och turkiet med Thomas ♥

 
 
 

Har du gjort någonting i år som du inte gjort förut?
Na summerburst har jag ju inte varit till förut. Sedan var jag ju faktikst och hälsade på Jennifer i Umeå, något som vi pratat väldigt länge om och blev äntligen av. Gick på grötdiet från mitten av april till början av juni. 

 
 

Har du träffat några nya personer?
Noel såklart! 

 

Har du blivit bättre på något?
Haha nej, känner att detta är sämsta årssummen, men försöker faktikst tänka ut saker!

 

Vem fick dig att må bra? 
Thomas, Nelly och Noel ♥

 

Vad var extra dåligt med året?

Att jag inte fått något ''fast jobb'', jag är ju liksom timvikarie och det känns så osäkert.. Ibland får man jobba mycket, och ibland inte alls. Sen tycker jag faktiskt att det var dåligt att det inte var någon i December, man fick tyvärr ingen riktigt julkänsla..

 

Det bästa du har gjort i år? 
• Jobbat när jag fått chansen.

• Gick på bal iår igen.

•Turkietresa.

• Summerburst

 

 

Låtar som alltid kommer påminna dig om 2013? 
• Wake me up - Avicii

• Without you - David Guetta ♥

 

Vad skrattade du åt?
Har nog gått åt en hel del skratt med tjejerna på trevliga myskvällar och andra festligheter. 

 
 

 

Vad grät du till?
Åt mig själv och mina tankar mestadels. 



Någonting/någon du saknar 2013 och vill ha 2014?

Ett fast jobb och en egen lägenhet!! 



Ditt största misstag? 
Att jag förstört mycket för mig och Thomas bara av att tänka för mycket på saker jag inte ens behöver tänka på... 



Hur har du firat/firar jul i år?
Själva julafton firades hemma med mamma,pappa,erica,simon,nelly,noel,mormor och mathias. Sedan firades den på andra dagar med släkten och med emelie och daniel på Nyårsafton.  

 
 
Vilka datum från 2013 kommer du alltid att minnas? 
•6 Juni – Noel föddes! 
•27 April ;) Fyllde 20 år, och den dagen var så bra!  
 



Vad önskar du att du hade gjort mer?
Sparat mer pengar, inte slösat på småsaker. 



Vad önskar du att du hade gjort mindre?

Bry mig om småsaker, oroat mig. 



Vad är det pinsammaste du gjort i år?

Har faktiskt gjort en pinsam sak iår, men vill inte skriva vad det är.  



Blev du kär under 2013?


Blev, har varit kär hela 2013!!! I min älskade fina bästa prins ♥

 



Har du legat på sjukhus under 2013?
Nej.



Skadat dig eller varit allvarligt sjuk?
Nej 


Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Jag vet att det var Lördag och jätte fint väder. Emelie var hemma. Började dagen med ett spinningpass med Emelie och Erica. Sedan gjorde jag debut på systemet. På dagen firades jag utav släkten, fick massor av fina och välbehövliga presenter. Efter jag hade firats utav släkten så åkte jag till Hofors och vännerna, när jag kom dit fick jag ögonbidel och dom tvinga ut mig på massa tok, sen åkte vi till Rebecka där dom hade fixat till så det fanns mat och jag fick en överraskningsfest jag verkligen inte alls var förbredd på! 

 
 

Har du förlorat någon vän i år?
Nej :)  



Vem saknade du? 
Saknar fortfarande morfar, det kommer jag alltid att göra.. Han fattas! 



Har du varit gladare eller ledsnare i år jämfört med förra året?
Hmm.. Gladare tror jag! Var ju en fantastisk sommar iaf,med toppen väder. Sånt gör en på bra humör! 

 

Hade du några nyårslöften? Höll du dem?
Njae, tänka på maten och träning osv, höll väll delvis. 

 

Och så slutligen: dina planer inför 2014?
FLYTTA! Bli vig. Spara pengar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback