Fredag 23 Maj

Hallå där! Den här veckan har jag haft lite saker för mig, men tråkig som jag är så glömmer jag att blogga.. och knäppa kort!.. Så tråkigt att skiva utan bilder.. Men i alla fall, i tisdags sprang jag vårruset i gävle med några från jobbet. Jag är riktigt nöjd över min insats, kände att jag hade kunnat sprungit en bättre tid, men var så himla mycket folk så på vissa ställen var det omöjligt att springa om, och i början var det nästa omöjligt att komma iväg kvickt, och pga av folkmängden. Men jag är nöjd ändå, det var kul, min tid blev 26.52 :)
 
I torsdags hade jag fotbollsträning med mina flickor. Det är också något jag glömt berätta här i bloggen, jag har ett fotbollslag tillsammans med två andra. Flickor 7-8-9 år Torsåkers IF. Det är riktigt kul, dom startar från noll och det ska bli ännu roligare att se dom utvecklas och bli riktigt bra, för det är klart dom ska bli det! Vi ska bli bäst! :D 
 
Fredag idag! Och jag har faktiskt fått en ledig dag idag, gick till farmor i edsken för att hälsa på henne, faster Mona kom också dit, hade sån tur att jag blev bjuden på mat och som vanligt när farmor gör mat så var det supergott!
Nu ska jag iväg till Erica och grilla, hörs hej ! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback