Söndag 27 December

Hejsan :) Julen är förbi och den har väll varit helt ok. På julafton var vi famlijen hemma i Torsåker, sköönt ! Familjen gabrielsson kom ner senare på kvällen, sen åkte jag upp till alexander<3 På juldagen var det mat hos mormor och sen upp till hofors.. Har fått mycket fina julklappar och jag är jätte nöjd! Får man säga vad man vart gladast av :o ? Jaa det får man, Vart hur glad som hälst över klockan jag fick av alexander :D ååh den är så fin! tackbabe!








Lite utav det jag har fått :)

Usch jusst nu sitter man hemma i torsåker och har skiittrökigt.. Har blivit sjuk igen, men inte någon vanlig förkylning, känner mig dödssjuk , såhär sjuk har jag inte varit på länge alltså :o Feber, frossa , tjock i halsen, snorig, oont i heela kroppen . usschfyfaann!!!!

Haha sitter och gråter till nå program på tven gör jag också ;o ''vårt brölop i era händer". Jises är så känslig på det sättet.. Aja , nu ska jag lägga mig på soffan och typ döööö .. Bye!

xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback