Onsdag 24 Februari

Hejsan! Hemma från skolan idag, fattar inte vilket vrak man är ... Fast är inte bara hemma av den anledningen, har nå jävla utslag i ansiktet och jag kan inte fatta vad det är !? ser förjävligt ut iaf ! Men jag tror det börjar gå bort, var mer igår ikväll tror ja. Blek som en jävla alvedon är jag också ! fyfan, kan inte ens se mig i spegeln längre, usch helt sjukt hur man ser ut ;(

Igår så satt jag och prata med mamma om hur blek jag är. Sen när vi skulle äta så säger pappa : Men evelina vad blek du är, du ser ju ut som ett lik! Hmm mjo tack JAG VET ! hehe^

Idag skulle jag behöva att vara till skolan, eller iaf följt med när min grupp ska åka till göransonsarena. Nu kommer jag ju inte kunna vara delaktig när man inte kan följa med på det där .. Känner mig så dum när man är med i en grupp så liksom bara hänger man på och inte gör något, för jag brukar bli irreterad på sånt.. Vill ju inte vara så mot andra :/ Men jag känner verkligen att jag inte kan gå ut...

Så idag blir det nog bara att ligga inne.. blir ju inte brunare av det, men klarar inte av att gå ut...


hej jag heter evelina och jag är död :o blek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback