Måndag 4 Juli

Alltså jag håller verkligen på att fucka ur !!! Jag har lyckats tappa bort ett piano, och jag kände verkligen för att lära mig lite nytt just nu från youtube. Så är det helt borta -.- Hur lyckas man .... ?
Men jag hittade mina gamla rollerblades istället, och jag kunde ha dom. Så det vart jag glad över i alla fall. Nu lär jag bara ha någon att åka med !

Fick ryck och klippte av mina favorit jeans idag också. Mina svarta, som nu har blivit gråa, därför jag bestämde mig för att klippa av dom. Det är så tråkigt när dom inte är svarta längre, inte alls lika snyggt. Så får jag köpa nya svarta helt enkelt, med det väntar jag nog lite med, tills det drar mot mörkare tider.



xoxo/e.j ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback