Semesterplaner ALANYA!

Oohh som jag sa i tidigare inlägg så håller Emma och jag , och kanske Linn vad jag förstod planera en utlandsresa! Skulla vara så jävla toppen. Förjävla bra avslutning på sommaren. Jag känner att jag behöver komma bort från den här hålan jag bor i ett tag ! Tror det blir några till tjejer som kommer ner till tuklandet också, det skulle vara grymt!

Nu lär man bara komprimissa med sina föräldrar och vara världens bästa dotter framöver, inga problem säger jag! Blir att jag lär låna pengar av dom eftersom jag inte har något jobb. Dom kommer få tillbaka det dubbla när jag bli känd! Jag lovar :)


På det här hotellet kommer vi förhoppningsvis bo på, 0 m till stranden och 1 km till centrum!

Nu sova, imån ska jag bada och sola lite med syster, om det är fint väder! xoxo/e.j


Kommentarer
Mamma säger:

Hallo kan du skippa Edsken jag skulle behöva lite hjälp med handling och städning, kanske lite matlagning idag, Tack på förhand!!;)))

2011-07-08 | 09:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback