Torsdag 21 Juli

Hejsan :) Idag har man varit på lite kalas hos Rebecka. Bjöds på mat och tårta, MUMS! Sedan åkte hon jag emil och alva ut och åkte Rebeckas nya bil, en riktig racer! Med ny klädsel, rattmuff, tärningar, wonderbaum (?) och schyssta ventilhattar ;) Haha, man blir lite avis att man inte har jobb så man själv kan köpa bil .. Men men , nån gång får man väll de också.. 

Nu tänkte jag krypa ner i sängen och slå på en film .. Har inte bestämt mig än vad jag ska se ...  Sen blire upp imån och förbreda för en utekväll med två födelsedagsbarn och några till :D


I couldn't believe what I was living, So I called my friend Johnny,
And I said to him: Johnny, La gente esta muy loca, What the f*ck!?



xoxo/e.j ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback