Onsdag 23 Maj

Haallåå :) Vilket väder det har varit idag, fan vad jag älskar det! Har dragit på mig en bondbränna på ena armen bara, lite negativt.. Men det skiter jag i, för det är sånt här väder det ska vara året runt, eller så känner jag nu iaf!
Idag har jag varit i skolan och gjort några rester, sedan begav jag mig till Time med syster, och vi satt där i flera timmar. Smällde i mig en glass, och det gjorde jag igår med. Men nu får de vara nog, hehe! Igår sprang jag och gymmade före iaf, det gjorde jag inte idag. Idag har jag inte tränat någonting..


Minsta glassen ;) och outfit från igår!

Nu sitter jag och funderar på var jag önskar mig i student present, alla frågar så tänkte fundera lite mer på vad jag vill ha, och sedan slänga in det här i bloggen!

xoxo/e.j ♥


Dagens Middag- Potatissallad, rostbiff, avokado & sallad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback