6 Mars 2008

heellå.

emelie påminde mig idag om att jag hade blogg som jag inte skriver i. haha puuh. tur att jag skriver nudå ;b
Igentligen så har jag absolut inte tid med typ dator och tv osv. för jag ligger väääldigt efter i skolan nu , buhu. Typ i matten ligger jag på 15 och man skulle ligga på¨64 för en vecka sen liksom :( Också har jag ett omprov i spanska, eller det är inte ett omprov men jag skolka från den lektionen när vi hade prov , (dumflicka) sen har jag ett fysikprov som jag har gjort omprov på typ 4 gånger, vad är det för fel på mig ;b ? Jusstia , SO arbetet som skulle vara inlämnat för två veckor sen är jag heller inte klar med, men jag börjar bli det iaf :) Hemkunskapen ligger jag inte efter i :D inlämnat och klart , diplom till mig ! :)

Nu ska jag se lite hur det går till att vara utbytess´tudent ;D eller åka på en språkresa :) är så jävla sugen på det asså . Men det kostar pengar evelina , du vet !
Men jag vill åka till Kalifornien ! Då får man typ bada vid santa monica beach, åka till beverlyhills (stavning) , disneyland, walk of fame och massa mer .. och en till saaaak;D : åka till venice beah !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D asså vet ni vilken film som spelas in där eller !?????? ;o American History X ! GAAAAAHHHHHH , eller jag vet igentligen inte, men dom ska tydligen vara där i filmen :) ohoohoohhhh!  jääp , så jag ska försöka kirra lite pengar till det :)))))

GodNatt sen då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback