söndag 14 september

usch, jusst nu sitter jag och fryser, men jag antar att jag får skylla mig själv eftersom jag åkte hem från matchen i shorts , linne och en kofta. aja, match ja ! idag har jag spelat fotbolls match i hagaström :) gick väll sådär för min del ;/ men vi vann iaf med 1-0 =)) (Y)  det var ju bra;)

Gårdagen var väldigt rolig. Började dagen med att följa med mamma till sågmyra, lager 157 :) Hittade lite saker, 2 t-shirts , svarta chinos, leggins och en huvtröja :D Sen svängde vi in och handla massa mat och snacks på maxi ica :D Hemma sen duscha jag lite och så , sen tog emma och jag bussen till hofors och då kommer jag på att jag har glömmt nykeln till ericas lägenhet ,och hon var i valbo . så vi gick till emmas mormor en stund till mamma fick komma upp med nykeln :)

Så käka vi, skratta, spela guitar hero , skratta , kasta cheeseballs , skratta , knäppte kort , SKRATTA! =p

vill lägga ut bilder men jag har ingen sladd till mobilen ;s emma får skicka bilder så lägger jag in dem sen ;D

aja, nu ska jag upp till hofors kanske , sover nog över hos någon syster haha  ! byebye!

xoxo/e.j!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback