Onsdag 21 april

Hello :) Idag har man varit i skolan, sen sandviken, och sen har man hunnit med en promenad med jessica också. Nu ligger jag framför tven och kollar på nå skit :/ Äter godis gör jag också, FANDÅ säger jag bara, det måste få ett slut det hära, allt mitt ätande, jag är helt hopplös. jag mår verkligen skit dåligt över allt jag äter, förutom när jag äter. då går det inte att tänka på det. Då bara äter jag liksom.. bajs!

Skit tråkigt har jag nu också, känns som jag inte kommer kunna sova i natt, men jag måste verkligen upp på esteten imån,  såjag måste alltså sova .. aja Hejs!

xoxo/e.j ♥

Kommentarer
Emma säger:

Skärp dig, du är ju smal som en pinne så ät ;)

2010-04-21 | 21:53:43
Bloggadress: http://sjostrandemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback