Torsdag 26 Augusti

15 dagar kvar!

Idag när jag hade håltimme gick jag ut på stan och kika på lite kläder, hittade ett par skor jag vill ha och behöver, men det fanns tyvär inte i min storlek.. såklart!
Hittade ist en klänning som jag vart kär i, ska ha den på insparken!! För vi ska väll på den tjejer? Shakea LOSS !! Hittade också en höstjacka som jag vill ha, blir nog att jag går och köper det när jag slutar imån :) Välbehövligt!



bilder från förra årets inspark (tror jag) ååh då var jag blond med låångt hår!


Nu har jag börjat övningskört på vägarna, så nu lär ni passa er där ute!! Fast det går rätt bra, förutom att jag inte kan stanna, men vafan ska man stanna när man väl kommit iväg? neeej ! kör på!!!

xoxo/e.j ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback