Söndag 18 Juli

Hejsan! Nu har det blivit sån dålig uppdatering igen.. sorry.. Har inte vart så kry så jag orkat setat vid datorn, har mäst legat i sängen och kollat på tv ist.

Igår trodde jag åter igen jag skulle dö, har så förbaskat ont i ryggen, sen mitt i det så fick jag magknip och mådde illa. Jag brukar kunna ha smärta och tåla de, men igår så grina jag som en liten bebis. Vi tänkte åka in på akuten men pappa tryckte i mig ipren och ringde sjukvårdsrådgivningen (?) och fick tid idag föratt kolla upp, men när jag vakna, vips så var det borta. och dom såg ingenting inne på sjukhuset heller, bara att jag hade hög sänka, men som var påväg nedåt. skönt men tokigt ;o

Idag blir det kalas på ängsvägen 4 ! ska fira emelie som fyller 21 år på tisdag :)


emelie jönsson & evelina jönsson ♥

xoxo/e.j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback